Monday 21 August 2017

Forex Strategi 10 E Bok


För några år sedan, när jag först skrev Strategi 10, hade jag ingen aning om att det skulle vara lika populärt som det har blivit nedladdat över 100 000 gånger. Jag hade ingen aning om att jag verkligen inte hade varit så tydlig som jag behövde vara Så Tiden har kommit för att släppa en uppdaterad version av ebooken. Jag hoppas att du tycker att det är bra. Läs vidare. En vandrare, medan han jagades, slutade att sätta på löparskor. När han bytte ut sina vandringsskor såg hans följeslagare på honom I skräck och utropade, dude, vad är det för dig? Du kommer aldrig att köra bort björnen om du slutar nu. Självklart säger den andra vandraren, jag behöver inte gå ut i björnen, jag måste bara gå ut på dig. Valutahandel kan vara Som att springa bort från björnen Trading Forex erbjuder fler möjligheter till snabb ekonomisk framgång och ekonomisk förstörelse än nästan någon annan marknad. Den rikrika publiken har alltid dragits till den. Den här publiken innehåller spekulanter, handelsnybörjare, mig för 6 år sedan, pensionärer och Yrkesverksamma som söker ett sätt att komma ur skuld, öka Spänningen i sina liv eller helt enkelt bli riktigt riktigt snabbt. Hittills har denna grupp kanske också inkluderat dig. Från nu av tar du pengar bort från dessa människor. Dessa är de människor som kommer att ätas av björnen Du behöver inte löpa hela björnen hela tiden. Det är faktiskt det som är omöjligt. Du kan inte slå hela marknaden. Men du kan handla defensivt och därmed placera dig själv för att tjäna konsekvent. Det finns fyra grupper i valutahandel. Det finns Nybörjare handlar greeniesna, de som försöker utrota björnen och förlorar varje gång Vi börjar alla här Vi förlorar alla pengar här Några av oss förlorar hela vår första handelspost jag gjorde. Förutom nybörjare handlar det om tre andra nivåer Av deltagande återförsäljarna de institutionella handlarena och de avancerade detaljhandeln. I all din handel är återförsäljarna de mest kraftfulla och de gör marknaden, fastställer priser och sätter ihop avtal. Även institutionella handlare flyttar mer pengar än Återförsäljare är det fortfarande så att din återförsäljare antingen accepterar eller avvisar dina beställningar varje gång du handlar. De institutionella handlarna arbetar i banker, trådföretag eller myndigheter De handlar stora summor pengar i taget och storleken på deras affärer Ger dem enorm kraft Inte supermakter, men väldigt nära Några av dessa handlare flyttar 1 miljard i valuta eller mer varje timme Några handlar miljarder dollar varje minut. Nästan finns det avancerade detaljhandeln Denna grupp består av personer från alla Över hela världen, sitter i mindre värdepappersföretag, kontor eller ens hem. Till sist vill du vara en del av denna grupp I vissa fall är de avancerade handlarna den smartaste grupphandeln för handel än någon annan grupp eftersom de inte flyttar Mycket pengar på varje handel, de har inte lika mycket makt som de institutionella aktörerna. Eftersom deras affärer är mäklare av återförsäljarna, kommer de aldrig att ha absolut prisinställningsförmåga Men eftersom det finns så många nya E handlare, de avancerade handlarna har gott om människor som de kan mata till hungriga björnar. Ditt mål som en valutahandlare är att aggressivt ta ut pengar ur nybörjarnas handlarnas fickor. Det känns inte dåligt att någon kommer att ta din Pengar på vägen, och det kommer att lära dig, mycket snabbt, lektioner som bara kan läras genom misslyckande. Så, varje gång du tar pengar från en nybörjare, kom bara ihåg att du lär honom en värdefull lektion. Kan även njuta av att titta på din vandrande följeslagare som ätas av björnen. Det kanske du inte tycker om. Men du kommer att förtjäna varje pip du tjänar. Gör dig redo att lägga på dina löparskor. Det korta svaret är ja Om du handlar 1 000 000 kronor valuta, Varje rörelse skulle vara lika med 100 Så om du köpte på 1 1445 och sålde på 1 1545, skulle du göra 100 x 100 eller 10 000 Nu vet jag inte om dig men jag kunde tro att de flesta kunde leva av så mycket pengar . Det säger dock inte att du kan göra 10 000 per dag Det är självklart möjligt, men det finns många faktorer som gör det väldigt svårt. Tänk på frågorna nedan för att du kanske frågar dig själv innan du handlar. När ska jag komma i en handel. Var ska jag placera min stoppförlust. Vad händer om något Går fel. Ännu viktigare kan du hantera känslor av Forex trading Att mäta känslorna av handel är svårare än att behärska de tekniska färdigheterna. Du kommer snart att få reda på vad det betyder. De flesta handlare försöker göra en zillion dollar på varje handel. De blir giriga Det här leder dem att stanna i en bra handel för länge, hoppas kunna få mer pengar ut ur det. Det kan leda till katastrof handeln kan röra sig mot dem och de blir krämiga. Det händer hela tiden, och det händer fortfarande med mig Från tid till annan Det är det enskilt största hotet i handel Men du kan redan förstå varför det är troligt sant Men hur överbryggar du girighet när du handlar Vi kommer att få det på ett ögonblick REVENGE. Detta är den andra stora En många handlare Spola några pips Ner på toaletten och sedan vill slå tillbaka Så de dubblar sin sista order och går för bröt Det är sånt, men det är som att nå ner i din toalett Det är brutto Och det gör dig inte rikare. Impulsen att hämnas är Naturligt och jag hanterar fortfarande den här känslan ofta Vi gör allt Det går inte bort när som helst snart. Inte underskattar den här känslan Många handlare har inte bara nått sig i hämndens toalett, men har dök in i den första gången. Hämta marknaden Är inte din vän Marknaden är så mycket kraftfullare än du är. Du kan inte komma tillbaka på marknaden. Försök när du är arg eller hämnd kommer att vara en total katastrof Om du tar en stor förlust, slutar du, tar ett djupt andetag och pratar med En mentor eller din spegel eller ditt favoritfyllda djur Läs om diagrammen Ta en paus Tugga på tån om du måste Även om du tror att du ser den bästa möjligheten i världen efter att du blasted, se till att du tar en lång djup Andetag och paus innan du gör någonting. Det är så enkelt som det här när Jag är daghandel, jag försöker inte göra massor av pengar på varje handel, och jag försöker aldrig att hämnas. Istället ställer jag upp bra affärer, som har stor potential och då skjuter jag till 10 pips som Ett inledande mål Bara 10 pips Det är det jag låter mig förlora mycket pengar Jag försöker bara att få 10 pips först, och om det är allt jag får, då är jag ute för dagen Vi ska prata om hur jag Försök på mer än 10 pips på ett ögonblick. För nu, anser att det är tillräckligt att få 10 pips och om det är allt du kan få, är det okej att gå ut. När du vet att du kan vända 10.000 till 130.000 Om ett år på 10 pips om dagen är det inte längre viktigt att slå tillbaka på marknaden eller bli girig på en handelsdag. Och du kan lära dig att göra 10.000 till 130.000 på ett år på bara 10 pips om dagen är jag inte Lovande att du kan göra det jag säger att det är möjligt och jag har lärt mig näringsidkare som har gjort det. Om du började med 10 000 den 1 januari och tjänade 10 pips per dag och bara handlade 17 dagar av t Han månad, då skulle du avsluta året 2000 pips UP och med cirka 130 000. Varför är det här innovativa, annorlunda eller revolutionerande Eftersom du kommer att inte bara ta pengar från nybörjare med denna strategi kommer du att ta pengar från andra Avancerade handlare Avancerade handlare vill ha stora pengar De spenderade inte år att lära sig att handla så att de kunde göra 100 per dag De vill ha stora, stora avkastningar. De går för 40, 50, 100 pips åtminstone Jimmy Young, en fulländad valutahandel och En vän av mig, handlar bara ett par gånger per månad och går för 100 pips eller mer varje gång jag också undervisar och tar dessa typer av affärer. Men det är bara ett sätt att närma sig marknaden och det är inte lätt. Avancerade näringsidkare Är konservativa med sitt handelskapital eftersom marknaden kan ta stora svängningar mot dem när de väntar på 100 pips. Några avancerade handlare kommer att tro att du är nötter för att komma ur en handel på 10 pips. Om det går till 100 pips eller 200 Won t Jag är upprörd att jag missade. Nej Alls Du borde hitta sätt att handla så att din genomsnittliga vinst är större än 10 pips och åtminstone samma storlek som din genomsnittliga förlust eller bättre Men jag m aldrig missnöjd med 10 pips på någon given handel. Låt mig upprepa det. Jag är aldrig missnöjd med 10 pips av vinst. Säg att jag hittar ett bra tillfälle att gå till 10 pips på en handel Jag skickar en marknadsorder, för att köpa EUR USD till 1 2900 Jag satte ett stopp vid 1 2880 20 pips Och jag ställer inte in en gränsvärde. Jag är nu länge för att jag köpte EUR USD till 1 2900. När priset som jag kan sälja vid 1 2910 har jag tjänat 10 pips. Jag kan antingen avsluta handeln med min vinst, Eller stanna i handeln längre Här är hur jag stannar i handeln. Jag flyttar mitt stopp för att bryta mig om mitt första stopp var 20 pips eller på den här handeln på 1 2880, då kan jag flytta mitt stopp till 1 2900 Det betyder Att om priset faller tillbaka till 1 2900 stänger min handel automatiskt och jag har förlorat ingenting, jag har fått ingenting jag har handlat defensivt. Men om handeln går till 1 2920 och 1 2930 och därutöver är jag beredd att få mer pengar jag kan inte förlora någonting Jag är i 100 riskfri handel Nu kan jag låta vinsten löpa och jag behöver inte oroa mig för någonting. Många handlare frågar mig varför jag skulle göra någonting Som det varför skulle jag acceptera en paus, även handel Mitt svar är en fråga Av 10 branscher, skulle du acceptera 5 raka jämnhandel, 2 förlorare på 20 pips och 2 vinnare av 50 var jag skulle det skulle handla defensivt, och det är s Vad jag vill att du ska göra, åtminstone i början av din handel Du måste minska dina förluster korta Få ut av förlorarna snabbt Se till att du stannar i vinnarna längre. Hur vet du när du bara ska komma ut med 10 pips jag Säg ut med 10 pips när du vill. Det är ok att bara ta 10 pips. Hur kan du tjäna pengar om din stoppförlust är vid 20 eller 30 pips och din vinst är bara 10 pips Du kommer inte att ta 10 pips Varje gång Detta kommer inte att vara din enda handelsstrategi Det här är en del av din handelsverktygslåda Kom ihåg att du ska flytta ditt stopp till Bryta ibland ibland och gå för mer än bara 10 pips. That sagt, jag har lärt trader som har lärt sig att handla för 10 pips av vinst mer än 90 av tiden De har gjort mycket pengar för små vinster. Om du tjänat 10 pips varje dag under de närmaste 12 månaderna och du startade nästa år med över 100 000 i din handelsavgift, skulle du göra mellan 10 000 och 17 000 per månad handel beroende på din risk tolerans. Kan du göra det här Absolut. Kan du göra det idag Kanske kanske inte Du måste ägna dig 100 för att lära dig att handla intelligent.1 Köp och sälj på utbrott av stöd och motstånd Eller sälja när ett valutapar träffar motstånd och köp när det slår stöd Jag lär det här i 1 på 1 Träning och det här är min stora handelsstrategi.2 Sluta försöka göra 8 miljoner på varje handel.3 Håll alltid en stoppförlust på plats. Följ alltid dina stoppförluster.4 Mål 10 pips varje gång du handlar.5 Du kan ställa in ditt stopp Att bryta till och med på 10 pips vinst, och sedan gå till Mer.6 Det finns ingen sminkstrategi Om jag tar en förlust försöker jag bara sluta med en 10 pip vinst för dagen Om jag inte kan få det, försöker jag inte för 20 nästa dag eller vad som helst Jag kan fortsätta försöka få 10 pips vinst så länge jag inte har tappat mer än 5 av min kapital.7 Tiden kan jag handla för ett visst antal timmar per dag, vilket innebär att jag kan ha handelsplattformarna öppna och sitta på min dator I högst 5 timmar om dagen Om jag inte kan tjäna mina 10 pips under den tiden kan jag ställa mina stopp och gränser och gå bort, men jag kan inte aktivt titta på marknaden längre.8 Du måste ha En daglig rutin Mer om det nedan.9 Du behöver inte handla varje dag.10 Klipp dina förluster så tidigt som möjligt och rida dina vinster så länge du kan Stopp ska aldrig vara mindre än 15 pips som är för snäva för en första Stoppa men gränserna är väl, gränslösa. En strategi 10 Daglig rutin. Här är en daglig rutin som jag har använt i strategi 10-systemet Några av de mest framgångsrika månaderna av min handels karriär Hände när jag följde den här planen. Klockan klockan 03:00 Eastern Standard Time när marknaden är mest aktiv. Kontrollera diagrammen. Följ följande frågor.1 Var gick USD till 5:00 EST igår mot majors.2 Vilken effekt kommer idag s Ekonomiska rapporter har eventuellt på valutamarknaden.3 Är vi på ett helt och hållet högt eller lågt på något valutapar.4 Vilket par ska jag fokusera på idag.5 Var är de stora områdena stöd och motstånd på Det här paret.6 Vad är några bra breakout-inlägg Några bra inlägg när ett par misslyckas att bryta ut. Följa denna uppsättning frågor garanterar inte att du kommer att tjäna 10 pips varje handel Men det hjälper dig säkert Den viktigaste frågan du kan Fråga är Vad är den stora trenden i valutaparet som jag tittar på Om du handlar med trenden, är du mer sannolikt att kunna hitta 10 pip trading opportunities. Rob Booker är en aktiv proprietär näringsidkare, penningchef och forexpedagog Mr Booker har utbildat hundratals valutahandlare Runt om i världen, hjälpa dem att utveckla sina egna handelssystem. Men viktigare är att Rob fokuserar på att hjälpa handlare att hantera de psykiska, psykologiska och disciplinära frågorna i samband med handel. Du kan också gilla. Dina uppgifter är strikt skyddade, säkra och aldrig Säljas eller delas Vi hatar spam så mycket som du gör Mer information om vår integritetspolicy. Fri Forex Strategies 2017 All Rights Reserved. Risk Disclosure Trading Forex på marginal har en hög risknivå och kanske inte är lämplig för alla investerare. Den höga Grad av hävstång kan fungera mot dig såväl som för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att uppnå förlust av vissa eller alla dina initiala Investering och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd Ce från en oberoende finansiell rådgivare om du är i tvivel. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategy. Welcome till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi bygger helt och hållet på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker , Bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prisstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat Forex Marknaden har kastat på den. Och det är skönheten att handla en prisaktionsstrategi. Indikatorbaserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades. Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tid Ramar och till och med till olika handlare Det viktigaste är att prisåtgärder gör det möjligt för dig att hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel. Den viktigaste principen för min Forex-trad Ng strategi är att fortsätta att handla enkelt Jag är emot över komplicerad handel Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare kommer du att vara som en näringsidkare. En av de viktigaste målen med min prisstrategi är att hålla mina diagram rena. Det enda jag Placera på mina diagram är stöd och motståndsområden Jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex Packing. Mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Utveckling utan indikatorer gör min Forex tradingstrategi Enkel, stressfri och mycket effektiv Hur ser ett rent Forex-diagram ut Här är en bild på min EUR USD 4-timmarschema. Min rena och enkla Forex tradingstrategi. Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från att läsa Pris Det är därför jag älskar min Forex trading strategy. Some trading strategier är en absolut röra av indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor faktiskt handla så. En rörig indikator Baserad Forex strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indicators krävs för denna Trading Strategy. So att handla med min Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag brukar inte gillar att använda Forex indikatorer, eftersom jag hittar data värdelösa, som de Fördröj nuvarande pris Om du vill vara i nuet och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action. Min Forex Trading Strategy kommer att fungera På vilket valutapar som är gratis, flytande och regelbundet handlas. Det beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading platform. Som sagt, jag Personligen föredrar att koncentrera sig på några få valutapar vid varje tillfälle, tycker jag att det är alltför distraherande att försöka hålla reda på för många par samtidigt. Jag handlar huvudsakligen EUR USD, USD CAD och AUD USD Jag handlar i allmänhet om dessa Rencypar som de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du hittar inte slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asiatisk session väljer sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tider. Prishandel handlar bättre på längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla varje tidsram från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen På en timme, fyra timmars och dagdiagrammer Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är enklare att hitta och leder till mer konsekventa vinster. Typer av prisåtgärdsanalys. I huvudsak använder jag två former av Price Action Analysis. Support och Resistance lines. Candlestick analysis. How to Enter Trades med hjälp av min Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorar sina kreditbetyg etc, valutor är inte handel som de normalt wo Uld Detta har lett till att jag bara handlar omkallningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina stöd - och motståndsområden. När en mönsterform indikerar en omkastning ställer jag in ett utlösningspris och anger handeln jag tar flera affärer Varje vecka. Målstrategier och Stopp. Mål Mina mål är i genomsnitt 80 pips Stoppar Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag brukar tillåta prisåtgärder för att bestämma mitt mål och stoppa. Det betyder att jag ska Läs ljusen och sätt mitt stopp baserat på senaste höjder och låga. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsmeddelanden. Jag använder Forex Calendar från att hålla koll på Av ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor inverkan Faktum är att jag, genom att handla genom de flesta nyhetsmeddelanden, slutar göra mer vinst. Banker och andra stora handelsinstitut betalar Miljoner för analytiker och dataflöden gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska datautgåvor. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel skapas före en stor ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stor Institutioner är själva positionen för frisläppandet Om prisåtgärder säger att du är kort, finns det vanligtvis en orsak. Det enda som jag undviker är oförutsägbar nyhet eller mycket stor inverkan nyheter, här är en snabb lista. Tal av centralbankledare eller politiker. Räntemeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrats för en tid sedan till arbetsförändringsrapporten för icke-jordbruksföretag. Du bör också vara säker på viktiga politiska möten som toppmötena G7 och G8 Det senaste toppmötet i G7 i juni 2015 orsakade en hel del oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyheter baserade rörelser t Sluta att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare, tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och låter dig göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan vilken Forexvaluta som helst Pair. Books on Trading Strategies. Forex-strategi e-böcker som listas här ger information om de specifika handelsstrategierna samt användningen av särskilda Forex trading instruments. Grundläggande kunskaper om Forex trading krävs för att korrekt förstå och använda dessa strategier. Allmänt alla Forex-e-böcker är i format Du behöver Adobe Acrobat Reader för att öppna dessa e-böcker. Några av de e-böcker som finns i delarna är zippade. Om du har problem med att hämta böckerna och du använder Google Chrome, försök höger - Klicka på en länk för nedladdning av bok och välj Spara länk som. Om du är upphovsrättsinnehavare till någon av dessa e-böcker och inte vill att jag ska dela dem, snälla, kontakta mig och jag kommer gärna ta bort dem.1-2-3 System En enkel mönsterhandel System av Mark Crisp. Bollinger Bandit Trading Strategi ett handelssystem baserat på Bollinger bandindikator av okänd författare. Valueområde från Likos Letter. The Dynamic Breakout II-strategin av okänd författare. Ghost Trader Trading Strategy av okänd författare. King Keltner Trading Strategy av Okänd författare. Scalp Trading Methods av Kevin Ho. LSS - En introduktion till 3-dagars cykelmetod av George Angell. Market Turns and Continuation rör sig med Tick Index av Tim Ord. Money Manager Trading Strategy av okänd författare. Bottoms With Tick Index av Tim Ord. Super Combo Day Trading Strategi av okänd författare. Eleven Elliott Wave Patterns av okänd författare. Termostaten Trading Strategy av okänd författare. Internationell handel med TICK av Christopher Terry. Traders Trick Entry av Traders Utbildare av Traders University. Fibonacci Trader Journal en tidskrift som täcker olika trading tekniker baserat på Fibonacci indikatorer, av Robert Krausz 12 issues. Rapid Forex en uppsättning Av aggressiva Forex trading strategier Rapid Forex av Robert Borowski och Stephen A Pierce. Microtrading 1 minuters diagram en liten e-bok riktad mot Forex nybörjare att lära dem grunderna i M1 scalping. BunnyGirl Forex Trading Strategy Regler och FAQ regler för en BunnyGirl handelsstrategi baserad på WMA crossing. Den Daily Fozzy Metoden av Michael Dunbar. Forex Trader s Cheat Sheet Real Forex cheat sheet för position entry times villkor av Quantum Research Management Group. Offset Trading ett grundläggande Forex news trading intervall breakout system av Dana Martin. Så här handlar du både trend och utbudsmarknader genom en enskild strategi av SA Ghafari. A Praktisk guide till tekniska indikatorer Flyttande medelvärde av SA Ghafari. FX Wizard Essential Forex trading regler av Rob Walton. FX Destroyer en beskrivning av en ganska enkel Forex trading strategi som involverar Glidande medelvärden, paraboliska SAR - och ADX-indikatorer, av Izu Franks. En praktisk guide till Swing Trading en enkel och praktisk guide till swing trading strateg Y, av Larry Swing. Praktiska Fibonacci Metoder för Forex Trading Praktisk guide till Fibonacci-nivåer med de verkliga handelsexemplen på Forex-strategin baserat på dessa nivåer, av Ken Marshall och Rob Moubray. Använda Heikin-Ashi Technique en kort men detaljerad guide till Handel med Heikin-Ashi kartläggningsteknik, av Dan Valcu. Day Trade Forex System en indikatorbaserad strategi med detaljerad beskrivning, diagramexempel och mindre reklam, av Erol Bortucene och Cynthia Macy.5 13 62 en reviderad och uppdaterad EMA-baserad Forex Handelsstrategi förklarad i 3-talsspråk, av Rob Booker. Inte så Squeezy Trading Manual en beskrivning för den ganska intressanta handelsstrategin som använder indikatorpaket under samma namn, av Akuma99.KobasFX Strategy en enkel MA MACD Forex trading strategi av Obaseki O A. Killer Mönster en enkel handelsstrategi baserad på MACD och trendlinjer av Philip Birchley.3D Handel en detaljerad beskrivning av en handelsstrategi som använder Elliott Waves, pris Av Ruben Topaz.4 Time MACD Forex Strategi en uppsättning regler och rekommendationer för den 4-timmars MACD-strategin som också använder rörliga medelvärden och horisontella linjer av Phillip Nel. WRB Analysis Tutorial de första tre kapitlen i WRB Analysis Tutorials av It täcker Basics of the Wide Range Bars och Hidden Gaps Chart Formations. Consolidation Breakout Signaler på Forex Market En introduktion till Duane Shepherds konsolideringsmönster. Det ger några exempel men saknar några förklaringar. Effekten av Ekonomiska Nyheter på Financial Markets En studie av effekten några Viktiga amerikanska ekonomiska nyheter har på valutapar av John C Parker.

No comments:

Post a Comment